ماساژ بر روی لاغری و چاقی

انرژی درمانی و ماساژ از روش‌های درمانی بسیار عالی است که امروزه افراد از آن استفاده می‌کنند، ماساژ بر روی لاغری و چاقی تاثیرات بسیار عالی می‌گذارد.

انرژی درمانی جایگزین مناسبی است. از انرژی‌های طبیعی برای برطرف کردن مشکلات روحی و جسمی افراد استفاده می‌کنند.
لاغری ممکن است، به دلایل متفاوتی مانند نارسایی تغذیه، بیماری مزمن، فشار روحی، استرس و به موارد دیگر به وجود بیاید. 

زمانی که از انرژی درمانی استفاده می‌کنید، می‌توانید از این روش مزیت بسیار عالی را به دست بیاورید، تا وضعیت لاغری خودتان را بهبود دهید.
سوالی که ممکن است، برای بسیاری از افراد به وجود بیاید؛ این است، انرژی درمانی برای لاغری به چه صورتی است؟

انرژی درمانی یا روش درمانی که برپایه انرژی است، روش‌های بسیار کاربردی برای درمان بیماری‌ها و علائم مختلف است. زمانی که انرژی درمانی برای قسمت‌های مختلف بدن صورت بگیرد؛ پس در نتیجه بهترین نتیجه برای لاغری به وجود می‌آید. 

نقش انواع ماساژ بر روی لاغری و چاقی

چند روش وجود دارد، که شما برای انرژی درمانی برای لاغری خودتان می‌توانید از آن استفاده کنید تا به وزن ایده‌آل خودتان برسید. این روش‌ها عبارتند از: 

  1. استفاده از ماساژ رفلکسولوژی 
  2. استفاده از ماساژ آروماتراپی 
  3. استفاده از ماساژور ریکی 

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

ماساژ رفلکسولوژی

1. استفاده از ماساژ رفلکسولوژی

ماساژ رفلکسولوژی یکی از روش‌های درمانی بسیار عالی در زمینه انرژی درمانی به حساب می‌آید.  در ماساژ رفلکسولوژی نقاط خاصی در پایه‌های عصبی بدن باعث می‌شود، عملکرد اعضا و سیستم‌های مختلف بدن بهبود پیدا کند.

ماساژ رفلکسولوژی  به صورتی است، نقاط خاصی در پاها تحریک می‌شوند. تحریک نقاط پا باعث تحریک سیستم گوارشی، کبد، کلیه و قسمت‌های مختلف می‌شود.

تحریک سیستم گوارشی و قسمت‌های مختلف بدن باعث می‌شود، مواد غذایی به بهترین شکل ممکن جذب شوند، همچنین باعث افزایش وزن بدن می‌شود. 

2. استفاده از ماساژ آروماتراپی

یکی از روش‌های دیگری که برای انرژی درمانی لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد، روش آروماتراپی است.
ماساژ آروماتراپی به عنوان یک روش درمانی می‌باشد، درون آن از راه‌های طبیعی مانند روغن‌های اسانس دار استفاده می‌کنند.

برخی از این روغن‌های اسانس دار مانند روغن نعنا، روغن زنجبیل، روغن نارگیل هستند؛ باعث بهبود عملکرد گوارش و جذب مواد غذایی می‌شوند.
همچنین آروماتراپی می‌تواند اضطراب و استرس را کاهش دهد، باعث شود، مشکلاتی لاغری را از بدن دور کنید. 

ماساژ آروماتراپی 

3. ماساژ ریکی

یکی از روش‌های دیگری که برای انرژی درمانی برای بهبود لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد، ماساژ ریکی می‌باشد که در مرکز تخصصی ماساژ در اصفهان ارائه می@ود. در ماساژ ریکی با تمرکز روی انرژی درونی بدن باعث می‌شوند، سیستم مختلف بدن عملکرد بسیار عالی را از خودش نشان دهد.

با استفاده از ریکی انرژی مثبت به بدن انتقال داده می‌شود؛ پس می‌تواند مشکلات افزایش وزن را برای بدن از بین ببرد. 

آیا انرژی درمانی برای لاغری به تنهایی تاثیر گذار است؟

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید؛ این است که نمی‌توان انرژی درمانی را به صورت کامل برای لاغر شدن یا چاق شدن یا بهبود تمامی‌های بیماری‌ها به دست آورد.
ولی در واقع انرژی درمانی به صورتی است، بدن را آماده می‌کند، با استفاده از آن روند بهبودی انسان‌ها سریع‌تر می‌شوند. 

در واقع پزشکان با انجام این درمان سنتی انرژی درمانی توانسته‌اند، بیماری‌ها و انرژی درمانی در کنار هم موفقیت بسیار عالی را به دست بیاورند.
انرژی درمانی به تنهایی موثر نیست، ولی در کنار درمان پزشکی می‌تواند موثر باشد. 

نکته قابل توجهی که باید بدانید؛ این است که خانم‌ها نسبت به آقایان بیشتر انرژی را در هنگام انرژی درمانی دریافت می‌کنند.
افراد متناسب با شرایط خودشان در هنگام دریافت انرژی از شخص ماساژور ممکن است که احساس سرما و گرمای درونی کنند.  البته بعد از انجام انرژی هیچ کدام از علائم متفاوت ممکن است وجود نداشته باشد، شما متوجه ورود انرژی به بدن خودتان نشوید.

در این صورت نگران نباشید؛ چون که احساس این علامت قدرت زیادی دارند، می‌تواند تاثیرگذاری خودش را داشته باشد.
روش‌های دیگری هم برای انرژی درمانی وجود دارد. 

ماساژ ریکی

روش‌های متفاوت انرژی درمانی

شاید فکر کنید که فقط همین سه روشی که بالا برای شما توضیح دادیم؛ برای انرژی درمانی مناسب هستند. ولی باید بدانید که روش‌های دیگری هم هستند، برای انرژی درمانی عملکرد مناسبی دارند. این روش‌ها عبارتند از: 

  1. استفاده از صدا
  2. استفاده از الکترومغناطیس
  3. استفاده از موسیقی
  4. استفاده از معنویات
  5. استفاده از لمس
  6. استفاده از پول و موارد دیگر

استفاده از انرژی درمانی برای لاغری

بسیاری از افراد به دلیل ترس‌ها و آسیب‌هایی که در گذشته داشتند، دچار اضافه وزن و چاقی شدند. برخی دیگر به دلیل خودگویی‌ها و سم‌هایی که در ذهن خودشان دارند، باعث افزایش وزن بسیار زیادی شده‌اند.

افکار چه درست باشد، چه غلط این موارد به ذهن و ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها وارد می‌شود. بعد با رفتارهای آن فرد همسو می‌شود، باعث می‌شود، مشکلات مختلفی به وجود بیاید. 

اگر روی ذهنیت خودتان آگاهی نداشته باشید؛ پس ممکن است باعث چاقی و لاغری خودتان بشوید. اگر بدن فرد‌ها تغییر کرده است، یعنی که باورهای ناشایسته در ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها وجود دارد، می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.

اگر افراد بتوانند روی سیستم انرژی خودشان کار کنند، آن را تقویت کنند؛ پس می‌توانند جملات منفی درون ذهن خودشان را مثبت کنند.

لاغر شدن به نفع سلامتی بدن است.
باید با خودتان تکرار کنید، ظاهر لاغر خودم را دوست دارم. بدن سالم را دوست دارم. به تناسب اندام خودم اهمیت می‌دهم و موارد دیگر. 

اگر شما بتوانید افکار مثبت خودتان را با زندگی همراه کنید؛ پس بدن شما به صورت طبیعی وزن کم می‌کند. انرژی درمانی یکی از راهکارهای ویژه برای کاهش وزن می‌باشد. 

یکی از راهکارهایی که برای لاغری وجود دارد؛ استفاده از انرژی درمانی است. برای تاثیرگذاری انرژی درمانی روی لاغری لازم است عملکرد بطن سوم مغز تحت تاثیر قرار بگیرد.

بطن سوم محل اصلی است، که باعث می‌شود، اشتها تنظیم شود. محل دیگری به نام تانی سیت درون بطن سوم قرار دارد.
تانی سیت‌ها از سلول‌های حسگر مواد مغذی هستند.

تانی سیت میزان گلوکز و اسیدهای آمینه درون بدن را حس می‌کند. وجود تانی سیت می‌تواند باعث شود تا سیگنال سیری به مغز ارسال شود.

مغز فرمان سیر شدن را به معده صادر می‌کند. تانی سیت‌ها زمانی که در معرض اسیدهای آمینه ضروری قرار می‌گیرند، می‌توانند در چند ثانیه احساس سیری داشته باشند.
در واقع با استفاده از انرژی درمانی مزیت‌هایی بسیار زیادی را به دست می آورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *