انجام ماساژ فیش اسپا

انجام ماساژ فیش اسپا یکی از تکنیک‌های درمانی بسیار طبیعی است. امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز برای آن وجود دارد.
بسیاری از افراد از این موضوع به عنوان یک روش درمانی پزشکی برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی و بهبود سلامتی استفاده می‌کنند. 

ماساژ فیش اسپا تجربه بسیار نو و جدیدی است، برای افرادی که به دنبال آرامش هستند، می‌تواند به عنوان یک تکنیک بسیار موثر عمل کند که بسیاری از مراکز تخصصی ماساژ در اصفهان آن را ارائه می‌دهد.

فیش اسپا یکی از روش‌های بسیار جدید و طبیعی است، باعث پاکسازی و لایه برداری پوست می‌شود. در روش فیش اسپااز ماهی‌های کوچک به نام گاراروفا (دکتر ماهی یا دکتر فیش) استفاده می‌کنند. این ماهی‌ها از انسان‌ها نمی‌ترسند.
علاقه زیادی دارند، پوسته‌های خشکی که روی سطح پوست وجود دارد، را از بین ببرند.

البته در بعضی از مواقع به ماهی‌ها غذای کمی داده می‌شود تا بتوانند روی پوست مرده انسان‌ها تغذیه کنند. یکی از فواید ماساژ فیش اسپا بهبود پوست خشک و خشن است.

همچنین باعث می‌شوند، یک لایه برداری بسیار جذابی برای سطح پاها به وجود بیاورد. در زمانی که مکیدن و تراشیدن پوست انجام می‌شود، احساس سبکی و آرامش بسیار عالی برای افراد به وجود می‌آید.
انجام این ماساژ یک حس بسیار خوبی را برای افراد به وجود می‌آورد. علاوه بر اینکه خواص درمانی زیادی هم دارد.
همچنین بسیار لذت بخش است. 

فیش اسپا

روش انجام ماساژ فیش اسپا

ممکن است برای بسیاری از افراد این به وجود بیاید، ماساژ و اسپا چگونه انجام می‌شود؟
باید بدانید که پاسخ‌های متفاوتی وجود دارد.
ولی روشی که وجود دارد، به صورت اصولی‌ترین و بهترین روش برای فیش اسپا می‌باشد. اگر تغییری که در این مراحل انجام می‌شود، نشان می‌دهد، تجربه و مهارت فرد در این زمینه کم است.

همچنین اطلاعات کافی در این زمینه وجود ندارد. 

مرحله اول:

در مرحله اول قبل از اینکه بخواهید، ماساژ فیش اسپا را در نظر بگیرید، باید دست و پای خودتان را توسط پزشک معاینه کنید.
اگر زخم یا بیماری پوستی واگیرداری وجود داشته باشد، انجام این ماساژ خطرناک است.

در این حالت ماساژ انجام نمی‌شود. 

مرحله دوم:

در مرحله بعدی قسمت‌های مورد نظر را کاملاً می‌شویند، ضدعفونی می‌کنند. 

مرحله سوم:

در مرحله بعدی باید پا و دستان مشتری حدوداً 15 الی 30 دقیقه درون حوضچه مخصوص فیش اسپا قرار بگیرد. درون آن‌ها ماهی‌های مخصوص ماساژ فیش اسپا وجود دارد.

معمولاً برای هر فرد حدوداً 100 تا 150 ماهی وجود دارد. در این زمینه ماهی‌ها ها کارهای خودشان را انجام می‌دهند. شروع می‌کنند مکیدن و قسمت‌های خشک شده پوست را جدا می‌کنند.

پوست‌های مرده را از روی پا و دست جمع می‌کنند. بعد از آن باید دوباره دست‌ها به صورت و پاها به صورت کامل شستشو و ضدعفونی شود.
همچنین رطوبت‌رسانی هم باید به درستی انجام شود، پوست خشک نشود.

معمولاً برای رطوبت‌رسانی از ماساژ جلبک دریایی استفاده می‌کنند. ماساژ جلبک دریای باعث می‌شود تا به صورت کامل تخلیه می‌شوند،  آن را پاکسازی می‌کنند. 

فیش اسپا

مشخصات ماساژ فیش اسپا

ماساژ فیش اسپا یکی از ماساژ‌های بسیار لذت بخش به حساب می‌آید. این ماساژ می‌تواند فواید و مزیت‌های بسیار زیادی برای بدن انسان‌ها داشته باشد.
مزیت‌هایی که برای ماساژ فیش اسپا وجود دارد، به این صورت است، می‌تواند سلول‌های خشک و مرده پوست را از بین ببرد.

به صورت موثر باعث لایه برداری پوست می‌شود. اگر فردی دچار بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، پینه، زگیل و غیره باشد ممکن است دچار عفونت شود.
باید بدانید این افراد به بهترین شکل ممکن می‌تواند از ماساژ فیش استفاده کنند، همچنین عفونت را از خودشان دور کنند. استفاده از این ماساژ می‌تواند لایه سالم سلول‌های زیرین را تقویت کند؛ پس درخشش پوست را به وجود می‌آورد.

ویژگی‌های زیادی را در نظر می‌گیرد. یکی از قسمت‌های مهمی که برای ماساژ وجود دارد، پا می‌باشد. پس از انجام دادن‌ این ماساژ باعث می‌شود، استرس و سردردهای میگرنی برطرف شود.
سلول‌های جدید از طریق آنزیم‌های آنتی رولین تقویت می‌شوند.

اگر خارش، لک‌های تیره و جای زخم روی پا وجود داشته باشد، برطرف می‌شود. به دلیل اینکه گردش خون افزایش پیدا می‌کند، بیماران دیابتی و نقرس هم می‌توانند از ماساژ فیش اسپا به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
ماساژ احساس قلقلک زیادی را به وجود می‌آورد، ترشح ماده شیمیایی اندروفین مغز را افزایش می‌دهد.

همچنین باعث می‌شود، پاها خسته کاملاً آرام شوند. ویژگی‌های بالایی را در ماساژ فیش اسپا به دست بیاورند.
پوست‌های خشن و لکه‌دار نرم لطیف صاف و سالم می‌شوند.

همچنین باید بدانید که ماساژ فیش اسپا به عنوان یک ماساژ سبک به حساب می‌آید. ماساژ فیش اسپا باعث می‌شود، گردش خون و لنف بهتر شود. 

فیش اسپا

نکته‌ای که درباره ماساژ فیش اسپا وجود دارد؛ این است که شاید بسیاری از افراد فکر می‌کنند، این ماساژ هیچ مشکلی برای بدن فرد به وجود نمی‌آورد.
در صورتی که ممکن است در بعضی از موارد  ماساژ فیش اسپا مشکلاتی را به وجود بیاورد.

در مرحله اول باید بدانید که در برخی از کشورها از ماساژ فیش اسپا استفاده نمی‌کنند. ولی در برخی از کشورهای دیگر استانداردهای ایمنی را بررسی می‌کنند، از فیش اسپا استفاده می‌کنند.
بهتر است نگرانی‌هایی که وجود دارد، را در نظر بگیرید.

بعد به سراغ انجام ماساژ فیش اسپا بروید. معمولاً از یک دسته ماهی برای مشتری‌های متفاوتی استفاده می‌شود؛ پس این موضوع وجود دارد، بیماری از یک فرد به فرد دیگر انتقال پیدا کند.
ابتلا به عفونت‌هایی که به آنتی بیوتیک‌ها مقاوم هستند، وجود دارد.

میکروارگانیسم‌ها در آب افزایش پیدا می‌کند. اگر روی پوست زخم باز وجود داشته باشد، انتقال بیماری‌هایی مانند هپاتیت و ایدز وجود دارد.
دهان ماهی بعد از هر جلسه تمیز نمی‌شود؛ پس این موضوع ممکن است، مشکلاتی را برای افراد به وجود بیاورد.

هنوز هم متخصصان به صورت کامل متوجه نشدند، عفونت یا هر بیماری دیگری باعث مشکلاتی در بدن افراد شده است یا خیر. ولی توصیه می‌شود، برای استفاده از بهتر به سراغ مرکز‌هایی بروید، ایمنی و بهداشت درون آن‌ها بسیار رعایت می‌شوند.
باید بررسی‌های لازم را انجام دهید، بعد از آن ماساژ فیش اسپا را برای خودتان در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید. برای استفاده از ماساژ فیش اسپا باید حتما به سراغ مراکز معتبر ماساژ در اصفهان بروید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *