مراحل ماساژ سر و صورت

صورت یکی از مهمترین قسمت‌های در بدن است. صورت می‌تواند حالت و روحیات عاطفی و شخصی افراد را مشخص کند.
توجه به صورت باعث می‌شود، تا انسان‌ها حس بسیار عالی را به دست بیاورند. همچنین برای خودشان حس ارزشمندی را به وجود بیاورند.
هر چه قدر صورت کمتر به وسیله دستان لمس بشود؛ در نتیجه عضلات صورت خسته و فرسوده‌تر می‌شود.
پیری و فرسودگی از مواردی است، باعث می‌شود تا اثرات نامناسبی برای صورت و حالت کلی بدن به وجود بیاید. پیشنهادی که ما داریم این است که بهتر است روزانه ماساژ برای صورت خودتان در نظر بگیرید.
با ماساژ می‌توانید جریان پیر شدن و خستگی عضلات را تا حد بسیار زیادی از خودتان دور کنید به شرط اینکه مراحل ماساژ سر و صورت را به درستی اجرا کنید.

مراحل زیادی وجود دارد که می‌توانید صورت خودتان را ماساژ بدهید. ولی چهار مرحله اولیه برای ماساژ صورت اصلی وجود دارد.
شما می‌توانید این چهار مرحله اصلی را انجام دهید.

با ماساژ گرفتن در مراکز تخصصی ماساژ در اصفهان خودتان را از احساس‌های بسیار بد دور کنید.

ماساژ سر و صورت

مراحل ماساژ سر و صورت

برای اینکه ماساژ صورت را انجام دهید؛ در مرحله اول باید این کار را با احتیاط انجام دهید. با سر نوک انگشتان خودتان پوست را ماساژ بدهید.
ماساژ را به صورتی انجام دهید، هیچ قسمتی از صورت فراموش نشود.

این نوع ماساژ باعث ریلکس شدن و آرامش عضلات پوست می‌شود. همچنین می‌تواند سیستم گردش خون را فعال کند. هر قسمتی در صورت خودتان که احساس خستگی بسیار زیادی دارید، می‌توانید توجه بیشتری داشته باشید.
ماساژور بسیار عالی‌تر برای آن قسمت صورت در نظر بگیرید.

مرحله بعدی با انگشتان و کف دستان خودتان به صورت ملایم و خیلی آرام در عضلات ضربه وارد کنید. این ضربات باعث می‌شود، گردش خون بسیار بالایی در این قسمت فعال شود.

همچنین حالت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. یکی از موارد بسیار مهمی که در رنگ و روی صورت می‌تواند عملکرد طبیعی داشته باشد؛ ماساژ است.
ماساژ حالت‌های صورت را طبیعی‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

ماساژ سر و صورت

ماساژ به صورت تفریحی

در ماساژ تفریحی می‌توانید تمامی ماساژ‌ها را به صورت تفریحی انجام دهید. فشرده کردن و جمع کردن گروهی از عضلات باعث می‌شود، فشار به حد توان با آن‌ها وارد شود.

در ماساژ تفریحی برای صورت می‌تواند حالت‌های عاطفی متفاوتی را در نظر بگیرید.
حالت‌های مختلفی مانند ترس و شرم، خجالت و شرمندگی، شادی، قم، تفکر، اضطراب، نگرانی، دلواپسی به صورتی هستند؛ می‌توانند در حالت چهره نشان داده شوند.

بهتر است که این حرکات ری اکشنی را برای خودتان به وجود بیاورید، بتوانید عضلات صورت خودتان را شاداب و سرزنده‌تر نشان بدهید. اگر از جمله افرادی هستید، همیشه بر لب خنده دارید: بهتر است، تلاش کنید تا صورت خودتان را خشمگین و عصبانی نشان بدهید.

ولی اگر به صورت دائم مضطرب و نگران هستید؛ بهتر است بی‌ملاحظه‌ای و سادگی را تجربه کنید. بدون دلیل بخندید و احساس بسیار عالی را برای خودتان به وجود بیاورید.

اگر عضلات صورت را به اندازه کافی تحریک کردید، فعالیت مناسب را برای آن‌ها در نظر گرفتید. حالا باید به صورت نوازش با استفاده از انگشتان دستان خودتان عضلات صورت را ماساژ بدهید.
این ماساژ را باید به صورتی انجام دهید از لب‌ها شروع شوند.
حرکت بعدی باید به سمت شانه بروید. این مدل ماساژ به بهترین شکل ممکن می‌تواند خستگی و آرامش و ریلکسیشن را برای عضلات صورت به وجود بیاورد.
از ماساژ صورت استفاده کنید، حس بسیار عالی را تجربه کنید.

ماساژ سر و صورت

ماساژ پیشانی و شقیقه

زمانی که یک موضوع باعث ناراحتی می‌شود، این موضوع باعث می‌شود، تا رنج ببرید. باید تلاش کنید تا تمرکز حواس خودتان را افزایش بدهید.
عضلات ناحیه پیشانی و گیجگاه در این حالت به هم فشرده می‌شود، همچنین باعث ایجاد چین و چروک در این قسمت می‌شود.

ماساژ مدام در این قسمت باعث آرامش و ریلکس شدن می‌شود. همچنین می‌تواند سیستم گردش خون و تقویت کند، سردرد‌های مختلف را برطرف کند.

همچنین حالت و احساسات انسان را بهبود می‌دهد. یکی از مزیت‌های بسیار عالی که درون ماساژ شقیقه وجود دارد؛ این است که پیری و فرسوده شدن عضلات را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.
کاهش پیری یک موضوع بسیار عالی لست، باید در نظر گرفته شود. حتماً باید به آن دقت کنید.

ماساژ پیشانی و گیجگاه

برای انجام ماساژ پیشانی و گیجگاه در مرحله اول باید قسمت پایانی انگشت میانه و نشانه را در وسط پیشانی قرار دهید. در این روش باید پنجه‌های دستان را به حالت افقی قرار بگیرد.

انگشتان را به سمت گیجگاه حرکت بدهید، با این کار پوست خودتان را کاملاً ثابت نگه دارید. در مرحله بعدی باید انگشتانتان را به سمت مرکز پیشانی بکشید، این کار را 5 بار تکرار کنید.

به این باید دقت کنید، که دست‌ها در مرکز پیشانی قرار بگیرند، قسمت نرم بند انگشتان اول حرکات دایره‌ای و چرخشی را در جهت عقربه‌های ساعت به طرف شقشقه انجام دهد. برای برگشت هم این حرکات را به صورت دایره‌ای بر خلاف عقربه‌های ساعت به طرف مرکز پیشانی انجام بدهید؛ این کار را هم باید 5 بار تکرار کنید.

انگشتان نشانه و میانه را در بین ابروها قرار دهید. به این قسمت فشار زیادی را وارد کنید. بعد انگشتان را به طرف بینی حرکت بدهید، این حرکت را به صورت فشار مستقیم و هم به صورت دورانی در جهت عقربه‌های ساعت انجام دهید.

استفاده از این روش باعث می‌شود، تا نقاط رفلکسولوژی منطقه بین دو ابرو تحریک بشود. همچنین از خستگی عضلانی را در ناحیه پیشانی و آگاهی از بین می‌برد، احساس بسیار عالی را برای افراد به وجود می‌آورد.
در مرحله پایانی و تکمیلی هم می‌توانید کف دستتان را روی پیشانی و حالت گیجگاهی قرار دهید.

به آرامی این کف دست‌ها را به طرف قسمت بالایی سر و به صورت دایره ادامه دهید. حتما دقت کنید، که حرکت دستان باید به سمت عقربه‌های ساعت باشند. به طرف پهلو‌ها و قسمت بالایی سر حرکت بدهید.
این تمرین‌ها باعث می‌شود، تا انرژی بسیار زیادی در سلول‌های پیشانی و ناحیه گیجگاهی به وجود بیاورند. در حالت کلی ماساژ اثرات بسیار عالی برای انسان‌ها دارد؛ پس بهتر است از آن استفاده کنید، تا حس بسیار منحصر به فردی را برای خودتان به وجود بیاورید. ماساژ تا حد بسیار زیادی می‌تواند که اضطراب و استرس را از شما دور کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *